Tuesday 17 September 2013

Joke of the day

七早八早看到 C 的电邮,发现不对劲。我 skype他说依他的图片看来,我需要更改某些东西。
C: shit
me:??
C: sorry i mean myself
下午他问我客户给我的两个样本有什么不一样.
me: not much different
C: nothing to do with the sample, right?
me: yes
C: shit me
me:???
C: ya.. if not u think i unfilial scold mum, lighting strike u know

哈哈,这个不孝子。

幸好我还有一个可爱的儿子,呵呵。

5 comments: